tirsdag, december 05, 2017

JAZZNYT playliste på Spotify

It's a jungle out there. Lige her tænker jeg på den rodede vildskab som du møder på en streamingtjeneste som Spotify. Hvordan finder du de nye lækre jazznumre? Spotify har en rigtig fin playliste, der hedder State of Jazz. Her skiftes der løbende ud i 50-60 aktuelle jazznumre. Det er selvfølgelig den internationale jazzscene der er i fokus - herunder også en gang i mellem noget fra Danmark.
Jeg har flere gange lavet aktuelle playlister, hvor flere har valgt at følge dem. Nu ændrer jeg taktik. Jeg laver en liste JAZZNYT, der i bedste dynamiske stil løbende bliver opdateret med de nyeste danske jazznumre. Det eneste du skal gøre er at følge listen via Spotify. 
Håber er at playlisetn får mange følgere, der hermed hele tiden er opdateret på lyden af den danske og nordiske jazzscene. Her i starten vil de aktuelle danske numre være suppleret med highlights fra 2017.

Fortæl dine venner og bekendte at listen findes, så er der god chance for, at de også lytter til dansk jazz.

1 kommentar:

niels ung sagde ...

Det er dæleme smart! Jeg follower ;)